Quick Bird
علمی،آموزشی،تفریحی...

Quick Bird را در گوگل محبوب کنید...
با یک امتیاز مثبت میتوانید از Quick Bird حمایت کنید!
فقط كافي است بر روي دكمه 1+ كليک كنيد.

 اگر دقت کرده باشید گوگل به تازگی سیستم امتیازدهی به صفحات وب و مطالب را به اسم «پلاس وان» (Plus One) راه‌اندازی کرده است و مدیران سایت‌ها می‌توانند با قرار دادن این دکمه در کنار نوشته‌های سایت خود، امکان امتیازدهی را برای مراجعه‌کنندگان فراهم کنند.

این امتیازها می‌تواند راهنمایی برای دوستان شما در اینترنت باشد تا مطلب‌های مفید را بهتر بیابند
و از طرفی هر چه مطلبی امتیاز بیشتری دریافت کند، کاربران بیشتری به سوی آن هدایت شوند.
 
بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

عموماً وقتی از سایت شما صحبت می‌شود، نباید هیچ کم و کسری در آن وجود داشته باشد. 
اما خیلی کم به آن چه که نباید در وب‌سایت باشد، پرداخته شده است. این مساُله تاُثیر منفی بر عملکرد سایت دارد، زیرا برنامه‌ریزی ضعیف و غافل شدن از سایت، ممکن است به از دست دادن شغل، مسایل امنیتی، ترافیک کم و سایر مشکلات منجر شود. البته این مشکلات قابل جلوگیری هستند. و این هم ۹ عاملی که باید از آنها اجتناب کنید: 

۱) گذاشتن عکس در صفحه‌ی اصلی: 
با وجود آن که عکس شما یک نوع خوشامدگویی به بازدیدکنندگان شمار می‌آید، برخی کارشناسان عقیده دارند، این عکس، دلیل حضور بازدیدکنندگان را در سایت شما کم رنگ می‌کند. لارینا کیس، رییس بخش کارشناسی موفقیت و عملکرد ـ یک موسسه‌ی مشاوره در فیلادلفیا ـ در این‌باره می‌گوید:”دیدن این عکس، مانند ملاقات یک شخص جدید است، و به جای پرداختن به مسایل بازدیدکنندگان، مثل این است که به آنها بگویید:”من چقدر در عکس، عالی هستم“. وب سایت شما باید تماماً درباره‌ی بازدیدکننگان باشد و نه در مورد شما. قبل از هر چیز باید آنها را به سایت، علاقمند کنید“. 

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

         

 

بسیاری از مدیران سایت‌ها و وبلاگ‌ها، برای طراحی سایت خود تلاش می‌کنند تا با توجه به سرعت اینترنت کاربران، بهینه‌سازی‌های مختلفی را روی حجم قالب و محتوای آن انجام دهند. برای چنین موردی، موضوعات زیادی می‌توانند دخیل باشند که از جمله آن‌ها می‌شود به حجم تصاویر استفاده شده در طرح، تعداد درخواست‌های مربوط به هر فایل، سرور و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

گر جزء افرادی هستید که سایتی را مدیریت می‌کنید و یا حتی وبلاگ شخصی‌ای دارید، ممکن است تابحال از دوستان و نزدیکان خود درباره سرعت بارگزاری آن پرسیده باشید؛ این‌که سایت‌تان برای هر کدام از آن‌ها با چه سرعتی باز می‌شود.

 

سرویس Full Page Test  سایت Pingdom به شما این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی بتوانید اطلاعات زیادی درباره سرعت بارگزاری صفحات سایت خود، تعداد درخواست‌ها و بسیاری موارد را به‌دست آورید.

از جمله مزایای این سرویس می‌توان به دسترسی سریع به آن، بدون نیاز به ثبت‌نام اشاره کرد. تنها کافی است به این آدرس رفته  و نام دامنه خود را در کادر مورد نظر وارد نموده و روی Test Now کلیک کنید. پس از آن، در زیر این کادر، حجم کلی صفحه، زمان بارگزاری، امتیاز ۰ تا ۱۰۰ و چندین معیار مختلف دیگر برای سنجش کیفیت فنی سایت خود را مشاهده خواهید کرد.

این سرویس اطلاعات را در جدول‌های مختلفی به شما نمایش می‌دهد و به‌سادگی می‌توانید آن‌ها را از یک‌دیگر تفکیک و بررسی نمایید.

 

 



ارسال توسط دانیال
آخرین مطالب
صفحه قبل 1 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
وضعیت آب و هوا
امکانات جانبی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Quick Bird و آدرس QuickBird.loxblog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انواع فال